För bredvid mitt namn står ett namn till ♥


Jag skulle vilja ha en räka..
.eller en liten katt!

HEJALLASNYGGAFANSKAP!

Bajsskrållan (jag) är barnvakt till den lille sjuke bajsKevin idag för skitmami kunde inte ta ledigt från jobbet!
Känns rätt skönt att vara hemma i Södra och lata sig! :) MYS!

Jag måste bara få skryyyta lite...
jag är ovanligt händig för att b-rud, tror jag! Jag är fakiskt mer händig än många karlar till och med! Jag kan t.ex. sätta ihop IKEA-möbler själv...fixa och trixa med elektricitet, bära tunga saker och till och med RENSA AVLOPP! :D Jag en mycket praktisk sak om jag tänker efter!
Men vissa saker klarar inte jag av själv...som att sätta upp mitt köksbord. Så min "pappis" ska komma till mig i helgen och skruva upp den plus min hatthylla och en glashylla till tossin :) Han är snäll!
Igår städade jag lite i läggan medans min älskling vad mycket sjuk och bara kunde ligga ner i sängen och gnälla :) Jag skurade tossin och torkade av allt annat skit, städade lite i köket...sen rensade jag alla avlopp! Usch!   Försökte också bli klar med städningen i garderoben men jag hann inte vika klart alla kläder så jag måste ta mig tid en till dag och fortsätta! Måste rensa bland mina kläder så att Matsie får plats med sina :) Tur att jag har en stor garderob så jag inte behöver slänga så mycket ;)

Slangbellan och Veronikiss busade igår! Veronica ska köpa en fisk som hon döpte till Kompis på djuraffären! Den var awesomecoolsweet? och TURKOS! Mums! Jag hittade massa små räkor som jag bara ville ta upp och pussa på för de var så söta! Vi åkte massa buss också och busschauffören trodde att vi var turister så han frågade hela tiden vart vi skulle av! VA?! Haha! Blev helt blöta och kalla av regnet. Sen chillade vi runt en sväng på Dollar och lånade kisseriet där!

Jag har fått en tatueringstid! :) Måndag 18/10! Mihi! :))))
Läääängtar!
Ska in med bilder till Aeon nu i veckan så han vet vad jag vill ha för stil!

Aja, nu ska jag se TV eller något tills mamma och Felicia kommer hem och tar över barnvaktandet :)
Vill byta profilbild på facebook också!

Pusspussssssssss!



"Fattar ingenting?!"

BTW SÅ HAR JAG TAPPAT MASSA HJÄRNCELLER OCH BLIVIT EN BIT KORKAD! :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0