Fruuuuuusen!


Hej!

Jag fryser som tusan! Har varit i Skellefteå sen klockan 11 typ och kom just hem. Min lillasyster har tävlat i konståkning. Hon var superduktig! :) Hihi! Jag började lipa för att hon var så duktig!
Jag och mamma var på stan i Skellefteå en sväng. Köpte en t-shirt till mig själv och sen köpte jag en present till Mats :)

Jag är hur trött som helst efter dagen! Har ätit massa onyttigt och känner mig fetast i världen! Och så har jag asont i magen! Baaajs! :b


Vad jag gjort i veckan...


Onsdag: Var på promenad med Veronica :)
Och sen var jag hemma i Södra, var barnvakt till min sjuka lillebror. Pluggade hela kvällen! :)

Torsdag:
Följde med Veronica till vårdcentralen för hon skulle ge blod. Och sen helt plötsligt låg jag där med en nål i armen! :s Jag vet inte riktigt vad som hände! Haha! Jag är ju superrädd för nålar och sprutor. Började ju grina i höstas när jag gav blodprov. Men nu tänkte jag att jag skulle bli blodgivare för att bli van vid nålar och sånt :)
Först så stack de mig i fingret och sen tog dem massa blod från min arm. Hon hittade inte rätt först så hon fick rota runt (that's what she said) :) Men det gick bra! Så om en månad får jag veta om jag är frisk nog för att få ge blod.
Var hemma i Södra och var med Kevin. MÅDDE BAJSDÅLIGT!

Fredag: Åkte med Nikita och Veronica till veterinären. Nikita har något konstigt "exem" i örat som vi var och kollade upp, men var ingen fara! :) Sen fick hon vaccin också. Var på H&M en sväng och köpte en mössa, en ring och en sån där roller som tar bort hår från kläderna. Var behövligt! Åkte hem till Södra och myste hela  kvällen. Pluggade när jag kom hem. MÅDDE BAJSDÅLIGT DENNA DAG OCKSÅ.

Lördag: Ishallen i Skellefteå hela daaagen och kvällen! Och nu är jag hemma och ska gå och sova!

Pusspuss natti!




Söto Inez :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0