Halkbanan...CHECK!

:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D!!!!!! Mihi!

Halkbanan gick superduperawesomejävlabajsBRA! :D


Och Elin Johansson Backström aka El-bert, Slangbellan, Slangis, Ellanbellan, EJB, Elin, El. Kalla mig vad ni vill men JAG KLARADE DET! :D Okej, nu kanske ni tänker "MEN SO WHAT LIKSOOOOM...HUR SVÅRT ÄRE ATT KLARA EN JÄVLA HALKBANA TYYYYP?!?!?!?!?!" Det var inte speciellt svårt MEN i alla fall! Jag glädjs åt de små sakerna jag klarar av...har inte så speciellt höga krav på mig själv, just för att inte bli besviken. Och jag var hyfsat nervös inför detta.

Till er alla som inte gjort halkbanan än: Var inte nervösa just inför halkbanan...man får jättebra instruktioner om hur man ska göra osv och det är JÄTTEROLIGT! :D Så var inte så oroliga dagarna innan ni ska åka :)


Men men nu är jag hemma och jag MÅSTE diska och städa plus boka tvättis! Måste verkligen be om ursäkt för hur mycket disk jag har! Det syntes på några av bilderna jag la upp i går. HAHA! Aja, det är Mats som brukar diska annars eftersom jag hatar det så ni får ha liiite överseende, taaaack! :)

Och nu ska jag lägga på ett fucking kol och göra det också! Återkommer senare!

Pusspuss allihopa! Ha en riktigt GLAD DAG! För det har jag!



Saknar sommarens härliga dagar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0