Hej igen!

Förlåt för att det tog så låååång tid med det är för att Mats ringde och ville skypa just när jag hade tagit klart alla foton eller nästan alla.

OCH NU ÄNTLIGEN, har jag fått foton på ALLT...nästan. Allt utom en jättesöt t-shirt jag köpte i Luleå men det kommer en bild på den någon annan dag! :) Och just det! Glömde fota en svart klänning jag köpte i Luleå också...men skit samma!


Leopard brallorna från Luleå! Kommer nog bli mina favoriter!

Ett par leggins från H&M i Luleå. Var finare i butiken.

En liten väska från Monki i Luleå.

Allt jag beställde från Nelly! :)

Ett linne/klänning som kanske blir användbar till sommaren eller med en kofta till.

En mysig långtröja/klänning som var jätteskön!

Dålig bild, en vanlig svart klänning med nå grejs på axlarna och dragkedja på ryggen.

En spetströja som var jättefin men lite tajt över pattarna så den får nog min lillasyster av mig! :/

Gillade inte den här t-shirten så mycket...men kanske blir fin med en midjekjol till.

Söt sommarklänning som blir bra till Kreta och sommaren :)

Bilden blev inte så bra. Men tröjan var rätt så snygg i verkligheten.

Min FAVORIT :D Var jätteskön, jättestoooor & jättefin! :) Love it! Skorna också!

Jättejättesöööt klänning! :)

Och jag tyckte att denna kavaj/jacka passade bra ihop med klänningen :) Fast paljetterna från den kommer väl lossna.

Den nya jackan var fin och skön men dock ganska tunn så det blir nog en bra vårjacka!

Halsband.

Fina sommarskor!

OCH till sist skorna jag älskar men inte kommer få använda för Mats för jag blir längre än honom i dem! ;)
Vågar nog inte använda dem nu när det är snö för sulorna var helt blanka typ :)

Det var nog allt! Nu ska jag plugga teori, käka godis och dricka cola :) I morgon måste jag vakna 05:15 och sen 06:30 bär det av till Piteå! Håll tummarna för mig i morgon när jag är på halkbanan! Och om jag failar så kommer jag INTE att förtälja det! ;D Hade vart ytterst pinsamt!

Puss och god natt!


Jag och fina Veronikiss i lördags! ;)

Kommentarer
Postat av: Kiss

Vad fint allt var El-bert! <3

2011-02-02 @ 09:55:57
URL: http://louiseveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0