Hej!

Blir en liten snabb update för jag måste plugga lite innan jag går och lägger mig.

Det gick jättebra på körlektionen i dag! :D Jag fick träna på stadskörning, var liiite läskigt men gick bättre än jag förväntat mig! :) Sen pluggade jag lite teori och nu har jag äntligen gjort bort fas A så nu har jag kommit igång i alla fall. Så nu är det bara att ligga i så jag fixar teoriprovet ;)

Aja, har inte gjort så mycket mer i dag...lockade håret nyss så jag har värsta krullet nu! :) Är så tråkigt att ha rakt hela tiden så jag var tvungen.

I morgon ska jag antingen vara barnvakt till min lillebror för han hade blivit lite sjuk eller så ska jag ut och promenera med Veronica. Kanske hinner med både och ändå. Beror på när mamma slutar!

Just det! Har glömt att berätta att jag tagit ut min töjning ur örat :/ Blev så less på att inte kunna ha två likadana örhängen. Tänkte först töja andra örat också men orkade inte så jag tog ut den! :) Har fortfarande inte växt igen helt men får hoppas att den gör det snart annars måste jag ju cutta upp örat så det blir ett sår :o Hade ju bara 10 mm så det kanske ger med sig snart och läker ihop.

Yes, men nu ska jag plugga lite! :)

Nattinatt! puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0