Inte varit hemma...

Hej!

Förlåt för att jag inte skrivit på några dagar...men jag har nästan inte varit hemma något. Och när jag varit hemma har jag fixat med massa grejer i lägenheten. Nu är all disk borta, golvet var rent för någon dag sedan, garderoben är nästintill perfekt, sängen är renbäddad och tossin skurad! :) Jag kom på i tosdags att jag fortfarande hade kvar mina julgardiner och en julstjärna (en himlans fin) i fönstret och då var jag tvungen att ta bort det också så nu är det lite mörkt i ena fönstret men ska be min söta mamma om två fina & LIKADANA lampor till mina två ynka fönster som finns här hemma.

I dag har jag ätit sushi med mamma och min "pappa" Danne :) Dem tyckte att det var rätt så äckligt men jag gillar det faktiskt! Har bara ätit det 3 gånger.


ÅÅÅH! Jag vill ha en systemkamera so bad! Hade någon köpit en till mig hade jag varit evigt tacksam och alltid varit jättesnäll mot honom/henne! Någon som känner sig snäll och vill ge mig en? :)


Min mommo och moffa har varit här i Boden och hälsat på hela helgen! :D Varit jättemysigt! :)
I lördags var jag på stan med mommo, mamma och Felicia och då fick jag ett puder och ett armband av mamma och av mommo fick jag en jättesöt mintfärgad bikini plus 10 KG kattsand som luktar gott och är helt amazing!
Så har ni katt KÖP då för tusan, Ever Clean! Jag har den "gröna" och den luktar väldigt gott och fräscht! Och det dessutom jättelätt att få bort allt som katterna dumpar i kattlådan! :)


Den här måste ni kattägare bara ha!

Min kära lilla Inez älskar att kissa på badrumsmattan så den kan jag inte ha framme nå mer men, jag tror att det kanske blir bättre nu när Kerstin och Iniz har fått större kattlåda (då blir det ju inte smutsigt på engång)

Menmen nu ska jag se lite TV sen sova. Ska vara barnvakt i morgon för mamma jobbar kväll.

Bjuder på lite foton i alla fall!


Detta pysslade jag med en kväll. Hängde upp en tapet övanför sängen  så det ser ut som en sänggavel :)


Här är t-shirten jag köpte på Gina förra söndagen. Söt va?! :)



Kertin tycker inte om att pussas med mig :b

Men Iniz tycker om att mysa med sin mami :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad snyggt det blev :)

Jag gillar inte den kattsanden men det beror på min katt ;p

2011-02-07 @ 08:25:30
URL: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack söta du :)

Ja, såklart beror det ju på katten också :)

Men det verkar som att mina katter tycker om den där sanden bäst :)

2011-02-07 @ 12:34:10
URL: http://elinjbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0