Hej!


Idag så vaknade jag halv 11 SKÖNT! :)

Veronica kom till mig och fick en liten present! :) Fixade mig lite snabbt och sen kilade vi ner på stan. Gick och hämtade ut min klocka som jag lämnade in på Fritz Ohlssons igår för den funkade fasiken inte och ställa om till vintertid...och när jag hämtade den så frågade jag expediten hur de hade gjort när de ställde om dem, och hon sa "Alltså, jag har ingen aning, jag tror bara hon tryckte runt på alla knappar och tillslut så lyckades hon pricka rätt." Så jag måste lämna in den igen när den ska ställas om till sommartid! :s Men i alla fall så traskade vi till Åhléns och kikade på de sista varorna som fanns kvar och då fann jag ett par skor jag tänkt köpa för längesedan men nu var dem på halva priset och kostade 200 kr! :D Finns bilder längre ner.

När klockan var kvart i ett så var jag tvungen att gå till körskolan och ha körlektion :D Jag och Leffe hade jätteroligt idag och det gick JÄTTEBRA! :)))))) Jag har ju halkbana nästa vecka på onsdag också! :D Ååååh! Sen ska jag boka teoriprov & uppkörning! När jag tagit körkort kommer jag bo i bilen! :D Ååååh, vad jag lääängtar!

När jag kört klart så gick jag till Veronica och myste med henne och hennes kisse Esther! :) Hihi!
Vi begav oss ut på stan igen för att shoppa lite till! Var på Lindex där jag köpte ett par leggins med skinndetaljer, hudkräm, BH och två par strumbyxor. Därefter gick vi på H&M där jag köpte en långklänning och ett par leggins/jeans var jättefin färg på dem och funderar på att köpa ett par gröna också. :) Köpte ett sånt där nagellack också som gör att det blir sprickor över det andra nagellacket. :)

Igår när jag var på stan med Sandra så köpte jag en ny Adidasväska! Tyckte den var jättefin men jag vill ha en grön också! :) Sen köpte jag några hemlisar, nagellack, brunshampoo & balsam (mamma köpte shampoot, TACK!).
Sen tog jag bussen till mamma och åt tacos där. Övningskörde hem till stan sedan och Felicia sov över.

Idag efter jag och Veronica hade varit på stan så beställde jag kläder och skor från Nelly för ca: 2000. Och betalade alla räkningar...som blev mycket pengar! Så nu får jag inte köpa nå mer eftersom jag måste spara pengar till resan till Kreta och jag vet inte hur mycket jag kommer få jobba i mars heller. Aja, det löser nog sig! Skypade med min älskling en stund! :) Saknar honom jättemycket! Han kommer hem om 23-24 dagar :)
Rickard har varit här på besök också! Vi lyssnade lite musik och pratade om massa, han lirade lite gitarr och sen såg vi en bit av American Idol. Var mycket trevligt! :)

Nu ska jag hoppa i sängen och plugga lite körkortsteori tills jag slocknar! Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer förutom att jag har tvättstuga 12-17!

Pusspuss natti!


Skorna jag köpte.


Långklänningen, var faktiskt jättefin på.

Den blåa Adidasväskan köpte jag igår, och den svarta köpte jag för nån vecka sedan.
En jättesöt BH som inte var så jättesnygg på, leggins, stumpbyxorna, klänningen, hudkrämer
som är jättebra, min nyaste Adidaströja som jag köpte samtidigt som den svarta väskan,
2 söta sommarklänningar som jag fick av mamma, smycken jag köpte förra veckan, en pyamas
jag fick i julklapp av fammo, och lilla Kerstin :)

Älskar denna tröja! Den är mycket mjukare i muddarna än de andra jag har.

Betty Boop pyamas.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0