VIDEOINLÄGG!

SATANS LESS!

Allt ska jävla skita sig när jag ska göra någonting med bloggen! EN av alla anledningar till att jag inte bloggat på länge! Men här nedanför har ni i alla fall en länk till youtube där ni kan kika på mitt nyaste videoinlägg :)
Är rätt så seg och trött så ni får ha lite överseende :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka få mina små kissemissar att också somna.

Ps. Min mamma fyller år imorgon så det var därför vi köpte en present till henne :) Ds.

Puss och god nattis!

<iframe title="YouTube video player" type="text/html" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/CppcihhPLIc" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>



Så där kommer mitt nya VISA-kort se ut om allting går rätt till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0