Hallå!

Idag har jag varit på stan med Sandra en sväng och hon köpte massa bäbiskläder! :D
Följde med henne hem och kollade på hennes och Jespers lägenhet :)
Kutade hem och hämtade Mats, gick på Coop och handlade lite sen bar det iväg till Skogså för att spela bilbingo med Sandra, Sofia och Hilda ;D Var jätteroligt! Men ingen av oss vann...och en gubbe som var där vann fan TRE gånger! Tyckte det var orättvist men som tur var det roligt i alla fall!

När jag kom hem städade jag lite och nu ser jag TV och funderar vad jag ska packa med när vi åker till Stockholm :)
Ska nog inte packa med så mycket eftersom jag kommer shoppa lös där!
Hoppas att jag inte blivit för feg, så jag vågar åka alla karuseller...annars blir det väl kärlekstunneln med hjärtat och äta sockervadd och kika efter kändisar! Mihi! :)

Imorgon ska jag städa, tvätta och handla kattsand...kuljul! Men det behövs! Katterna släpper 10 kg hår dagligen och jag har inte dammsugit sen juni typ så....ÄR PÅ TIDEN! :)

Jaja, nu ska jag softa och försöka bli lite tröttis och sen sova.
Kanske skriver lite imorgon :)

Puss nattinatt!


Kerstin var en söt liten bäbis :)

Inez var också en söt liten prick :)

MEN NU...

Har flickorna blivit rätt så stora :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0