There’s something underneath my bed!

Heeeej!

Igår sov jag mest hela dagen för jag hade så sjukt ont i skallen.
På kvällen kändes det mycket bättre så jag kilade till Sandra & Jesper och kikade film.
Vi såg "Hangover 2" så sjukt rolig! :D Hahah!

Idag så har jag vaknat jättesent! Så jag sov bort det mesta av denna dag :b
Åkte till familjen och käkade sen såg vi TV och slöade.
Dem hade varit på IKEA!!!!! Fusk! :)
Påvägen hem öste jag musik så jag blev på så sjukt bra humör! :D Är helt sprallig här i lägenheten nu!

Har nött denna låt som gör mig sprudlande av glädje, kanske inte är meningen att man ska bli glad av den direkt men det är någonting med melodin som liksom :)






Jag är lite sur för att jag inte orkade dricka idag, eftersom jag ÄLSKAR att klä ut mig så borde jag gjort det idag!
Men är alltid så himla stökigt på farmen och imorgon kommer jag vara glad för att jag var nykter idag! :)


PUSSSSS! Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0